Үкімет басшыларының назарына! Балық басынан неге шіриді?

 

Әрбір қазақ сөздерінің жан ғылымымен байланысты астарлы мағынасы, сыры барын, қазіргі таңда мән беріп, зертеп жарыққа шығаратын ғылым мектебінің болмауынан еліміздегі барлық рухани, әлеуметтік дағарысқа ұшырауға себеп болды десек, жалған емес. Осындай сөз құдіретінің, ой күшінің өзінен хабар бермеуінен де қазақ ұлтының рухани ұйқыға кетіп, шет елдердің барлық әдет-салттарын өркениеттілік, деп алып біртұтас қоғамның азғындығын қалыптасуына себеп болғаны да хақ. Осындай себепттерден ақыл күшінің жоғалуынан, рухани жүктерімізді ата-баба аманаттарын бес қуаттық тұрғыда өнермен меңгеру жүйесінің ажырауымен, қазақ мемлекетінің тұрғындарының жаппай тағдырларынан ажырап, зұлымдық күштердің қызметіне тұрып, қарсылық қуаттың өніміне яғни кез келген елдің нәсілдеріне жалғану салтын, ел биліктің де тұрақты саясатына айналдырып алуынан қияметтік мезгілді бастан кешіп жатқанымызды екі есті білімді қауымдар, ел басшылары ғана аңғарар емес.

Ал бір естілікті қалыптастыратын қазақтың ұлтына ғана тән, ата дәстүрімен қалыптасқан шығармашылығын, әулие-әмбилер өсиет, насихаттарын түсініп, дәстүріміздің екі күн жарығын, яғни жетелік, саналық қуаттарын меңгеру құлшылық үлгісін білімсіз қауымдар мен ақылы толмаған жастардың меңгеруге деген талпынсын, дін масһаб тұрғысында бес күндік тәпсірлер негізінде пайымдалып, айыпталып, соттатып, қудалауға жол беруге себепші болдық. Қазіргі таңдағы қазақ еліндегі отау құрған жастардың 15 пайызы ұрпақ әкелуге қабілеті жоғалып, әрбір 3-сағат сайын өзіне қол салудың, індетті аурулардың түрлері артып, немесе күн сайын жол, су өрт апаттарымен әлемдегі өз ара соғысып жатқан елдерден кем емес адам шығыны болып жатқанына мән беруден қалдық.

Керісінше кейбір діншілердің, мастықпен ел билеушілерге ашық қарсы шығып бұзықтықпен адам өлтірулерін бүкіл халықтың басына төнген басқа қайғы-қасіретің, зұлымдықтан тыныш болғандай қорқынышпен тек қана осы жағдайда жеңсек, бақытты елге айналатындай заңмен қарсы күресуді жолға қойып жатырмыз. Бірақ сол діншілердің негізгі мақсаты ел билеушілермен ғана кекшілдік тұрғысына қолдарына қару алуға мәжбүр болып, өздерін дінді түзетуші, тартушы Алла жолында «жиһадқа» шығушы санап, халықты дінсіздіктен тазарту, ислам дінінің үстемдігін, құранды Алланың түсірген сөздерін аяқасты қылмай қорғау деген мақсатты болумен байланысты саясатпен болып жатқанында түсінбек түгіл, бояуын өзгертіп, халықты қырыуға шыққан деген қорқынышты да әдейін ұйымдастырып жатқанымызды да аңғарудан қалдық. Мұндай жағдайда дінді тек қана діннің жоғарғы үлгісін, Алла жолында мал, жанымен соғысудың рухани дәрежесін қалыптастарумен жойуға болады деген ойды алатын ақылды ел билеушіні таба алмаймыз.

Енді мұндай қасіреттің себепттерін тізе берсек, онда әлемдегі түгіл, өз отанымыздағы арсыздық салытымызға, құдайдың оған қарсы жауап беріп жатқан әрбір уақиғалардың белгілі бір себебі ел билеушілердің саясатымен, ата дәстүрімізге қарсылығынан туындап жатқанын дәлдеу үшін де том-том кітап жазу керек, бірақ оны түсініп оқитын білімділер мен ел билеушілердің азы ғана. Неге азы ғана десеңіз; «Балық басынан шіриді» деген қазақта. Яғни ойлану қабілетінен айрылғандар «бассыз» қалып, бассыздыққа түсіп алады. Ал бассыздықтың балықпен және ел билеушілердің жалпы адамзаттың қандай қатысы бар деген сауалды қойып көріңіз.

Мұны біздер ата жолында аруақтардың көрсетіп, білдіруімен, әулиелер батасымен 10 жылдан бері түсіндіруге тырысып келеміз, бірақ әзірге нәтижесі мүлде жоқ. Себебі біздердің бастағы төрт жын қуатымыз; Көру, есту, ойлау, сөз сөйлеу азғаларының басқарушысы болып, жындық қуатымыздың,бірінші тұрғыдағы кісілігіміздің негізі болып табылады. Енді осы кісіліктің негізі адамзатың өлу, туылу, ауру, кәрілік атты дін амандығының немесе қайғы қасіретінің бұлағы, ошағы және тағдыры болып маңдаймен байланады. Қазақты; «маңдайы ашық, маңдайлы, несібесі бес қарыс» немесе «маңдайы ашылмаған, сор маңдай..» деген ұғымдар бар.

Адамзаттың тағдырының екі сипаты жұптық тұрғыда болып екінші төртеуі аяқпен, қолмен байланысты атқарушы кісілігі жүрекпен байланысты болатынын да естен шығармаңыз. Құранда; «Үш кісі сыбырласса төртінші, бес кісі сыбырласса алтыншы Алла..» деп екі үндік жүйенің барын ескертеді. Осы екі кісіліктің (ерін, бірі тіл және жүрек) негізінде жетелік саналық жүйесін қалыптастыруды қазақтың екі күні ақылдың даналығы және саналық деп атаған.«Төртеу түгел болса төбеден келеді алтау араз болса ауыздағы кетеді» деген қазақ нақылының екі кісіліктің тұтастығын таза ақылмен басқаруға жететін құлшылығының сипатын білдерді. Сондықтан бастағы жынды тазартпай төртеуіміз түгел, тіліміз, сөз сөйлеу өнеріміз, сөз ұғымдарын астарын, нақылдарымызды түсінуіміз мүмкін емес. Ақ жаулық пен, он саулық байлығы әйел, еркек басының сауытына ар қуатына тәуелді болмақ.

Енді ар сауытын басқа алуды қысқарта түсіндіре кетсек; басымызды бөліп тұрған мойындық қуат әйелдерімізбен, ана тілімен, ана сүтімен ділімізбен ұлттық қан тектік негізіміз осы 8-жындық қуаттардың арасын жалғап, бір кісі жүрек арқылы басқаруға қызмет қылу керек. Адамзаттың орайымен байланысты жүректің арасын жалғап тұрушы өте нәзік арық (канал) жүйесі болады. Бастың төбелік өрісінің де әйел еркектік ерекшелігі болып; ойлану қасиетін сипатын береді. Еркектің басы рұқ тұрғысында жер жыныстарының сапасымен байланысты болса, әйелдің басы сумен, алтын буымен байланысты болады. Және әйелзатының басы балықпен ал еркектің басы көк суымен көк қошқарымен ал шайтанмен жүктелгенде бақаға, ит балыққа айналуымен байланысты болады.

Әйелзатының азуынан неке арқылы теріс қуаттарды жүктелумен, еркектің мойны жіңішкеріп, жетелігі жоғалып, бастағы жындары шайтанмен араласып, сезімге негізделген әйел мінезділік пайда болып, басы балыққа айналуы да ерекешілігі бар және ми сасып ширіп, ойлау қабілетімен бірге бас арқылы рұқын басқарылу қабілетін жоғалтады да мұнан жүректің тазарып, жаннан хабар беруі де мүлде мүмкін емес. Мұны қазақта «Су ми» деп атаған.

Сонымен қазіргі қазақтағы «гендірлік теңдік» деген арсыз салтты әдепке айналдырумен ел билігінің діннен бөлек, деген саясатымен бастарының жоғалуына соқтырып, біздерге аянмен ел билеуші ордаларында мойнына галстук таққан, бірақ басы жоқ басшылардың стол басына отырғанын көрсетіп жатыр. Ал маған жеке берілген уахимен, әулиелердің батасы бойынша, ел биліктің 9-да ғана жетелігі бар пенделер бар. Демек ел билеушілерде басы бар тоғыз басшы ғана жүргенін білдіреді. Осындай жағдайда дін басшыларының, мемлекеттің қаупісіздік, сот жүйесінің басшыларының бастарын жоғалтып алудан имандары да жоғалып, ал сезімдік тұрғыдағы сенімділігі бес күндік жалғандықпен байланысты, барлық дүние ісінде жақсы көрінген нәтижелерді дереу заңға, тұрмыстағы әдетке, өндіріске енгізуге құштарлық біліммен ғана қиысындаудың ақпараттық жүйемізде, шығармашылықта, заң жазуда ақылдылық, даналық болып негізделуіне жол берілгені де жалған емес.

Олай болса ақылдың негізделу шегінен тыс ұғымдағы қайғы –қасіретке, қияметтік мезгілдің азабына ұшырғанымызды аңғартуға да жол бермейтіндері хақиқат. Халықтың да жаппай арсыздықты; әдебтілік, заманға лайық болу деп алумен, сөз түсінуі иман тұрғысындағы ақылдың аңғарымпаздығы жоғалып, ел билеушілердің жолдауына, орындалмайтын ертегілеріне сене беруде қалыпты жағдай. Сондықтан мұндай жағдайдағы ақылдың шегінен жоғары тұрған рухани құндылықты қалыптастаруға деген дін муфтиятық масһабтық білімді; Құдайлық ақыл, біздерді ақтап құтқарушы деп түсініп оларға ешқандай сынды айтуға да жол бермеуге күресуімізде ақылымыздың жеткен жерінен деп түсіну керек.

Осындай рухани халдің жағдайындағы ел басымызды біздер тарапынан аруақтардың аманатымен ашық сынап, қателіктерін ескерткенімізбен, оған мән берген, немесе біздерді мұндай қарсылықтан тыйып, жазалауға заң шығарып, Құдайдың ашық лағнетіне ұшырауға да амал қылмағандарында да, түнек күштерінің басқаруында жалған көріпкелдіктің қақпанында жүргендеріне ашық дәлел болады. Болмаса біздерді осындай сындарымызға бола жазалауға талпыныс болғанның өзінде, құдайдың хикметіне жол ашылып, өздері ашық жазаға ұшырап, халықта бұған куә болып, ақ қараны айыруға ,рухани оянуына себеп болар еді. Бірақ мұны олардың басқарып тұрған қарсылықтағы кісіліктері жасатпайды да, сондықтан масһабты Мәтрубилік, ата дәстүрді ой-тойлық қылып, әулие-әмилерін, өлілерін құрметтеуді ескерткіш қойып мадақ, өлең айтып сауық сайранмен гүл қойып, дәстүршіл болып көрніуімен, ал халықтың да мұның жалғандығын артында зұлымдық тұрғанын аңғартуға мұрша бермейді.

Сыртай бақылап отырған, есті пендеге, қандайда бір халықтың оянуына себеп болатын бір әрекеттердің бой көтере бастаса болғаны, дереу жолдау айтылып, дүниелік қызықтарды тойларды бастап жіберіп, немесе қосымша сыйлық, жәрдем ақы түріндегі ақшаны халық арасына шашып жіберіп баса қояды. Және білімді қауымдардың да ақпараттық тұрғыда мұндай әркеттерді қорқынышпен қабылдап, бұрын қазақта болмаған енді мүлде болмауы керек, деген «тәңірлік» пәтуаны ел арасына кең жайуға тырысатыны да жалған емес. Жасынан жанын жоғалтпауға қыздарымыздың басына орамал тағу дегенге өре түргеліп, қарсылық жасайтында халықтың сенген қойшы, бақташылары. Өзі орындай алмаған, нәпсіні меңгеруге ақылдың күші жетпеген нәрсенің шайтанның қорқыныш қылып көрсетуі де заңдылық.

Бұл да ібілістің, қара түнек күштерінің әлемдік негізделуден шығармаудың үлкен тәсілі. Енді ел басымыздың Көкшетау басшылары мен және басшыларға жақын өздеріне риза тұрғындарының алдында сөйлеген сөзінде; Ел биліктің жүргізген сындарлы саясатының арқасында бала тууды көбейттік, халықтың жасын ұзарттық, ауруларды емдеу арқылы кәрілікті де жеңіп және мұның бәрі дүние ісіндегі өзінің ұстанған көрсеткен ақылының арқасында екенін ашық айтқанын халық болып естідік. Бұл жерде ұлтына берген тағдырының Құдайдың басқару әрекетінің және халықтың өзін танумен, ата дәстүрін меңгеруге күнәлі рұқтарын тазартуға деген құлшынысымен, жаратушының көктен түсіріп, жерден өіндіріп беріп жатқан ризығына деген сөзді ел басшымыздың аузынан енді ести де алмай кететін шығармыз дегендер де жеткілікті арамызда.

Ел басшымыздан кейін, біздер Қарасай атаның басына зияраттап барып, құран оқу барысында «Сүмбіл көздің» бізге қарап жылап тұрғанын және ойдың үні келіп; Ел басшыларың ата жолына қашан мойын бұрады дейсіңдер; «Ерлерің әтектеніп, көгілдірге айналып, әйелзаты қаншыққа айналып, қасіретті ашық көрінгенде келеді. Құдайға жалбарынады бірақ кеш болады. Ал, естілерің жұмылып, әулиелік киелі орындарды арамнан, ластаудан, дәретсіз зиярттаудан тиып, тазалықпен күресіп, ақ бұлақтың көздерін ашып, халықты зияртауға жұмылдырсаңдар, онда бұл армандарың тез орындалады» деген хабар келді.

Олай болса, басын жоғалта қоймаған, бірақ бүгінгі ел бсашыларының қазақ ұлтының ана тіліне, діліне деген ашық қарсы саясатын қолдайтын болса, басын жоғалтуға келген үкімет басшылары Сағынтаев пен Тасмағанбетов мырзаларға аруақтардың да үміт артып тұрғанын ескерте кетейік. Қазақ еліндегі арсыздық салттардан қатын, қыздарымыздың басын жоғалтып, су перісіне, су жәндіктеріне айналып алғандығынан, еркектердің де мойындары жіңшкеріп, жалаңбас жүріп басын жоғалтып, тағдырынан ажырап,креске керіліп ағаш арқалап жүрегендерін де білсін. Және мұндай жағдайда ақталып тазаратын, әулиелердің рұқынан қуат алатын әулие бастарын жеке меншікке, мұражайға, ақша табу орнына айналдырып алудан да қазаққа қайғы-қасіретің арта беруіне ғана себеп болып жатқанын да білсін.

Сонымен бірге Астана қаласында Нұр Астана мешітінде қара пері, албастылардың толып жүргенін оның ақ киімді молданы соғып, есінен тандырып тастағанын да көрсетті. Демек мешіттерде жалаңбас, жалаң аяқ, қолы жалаңаш әйелдер шалбармен мешіт алдына келіп басына шүберек байлап, мешіттерге кіріп, қара түнек күштерінің бірге еніп орнығуына қызмет қылып жатқанында білсін. Мұндай жағдайда мешіттен тазаруға келгендердің керісінше шеріктермен жүктелу жүріп жатқанын, бұл жағдайда жастардың ессіздіке бүлікшілдікке түсу қаупі арта береді. Және жаңадан ашылған дін министірлігінің орысша уағызды мәжбүрлеуімен, онсызда арап сөздерін арластырумен, қазақ ділін әлсіретіп мешіттерге шеріктің жиналуына қызмет қылған имамдары арандатумен, бұл жағдайды онан сайын ушықтыруға соқтырады. Бұл әркетімен енді орыс нәсілді жындардың да енуіне есік ашық қойғанында ескерсін.

Сонымен енді бұл үкімет басшылары ел басшының көптеген жалғандыққа негізделген, ұлттың құндылығына қарсылық әрекеттерін ашық түрде түзеулеріне тура келеді. Әрине мұндай жағдайда ел биліктен қудаланып орындарынан кетулеріне де тура келуде ғажап емес. Ел басымыз мұнымен өзін құтқаруға жәрдем деп түсінбей керісінше өзінің қара түнек күштернің ықпалында жүріп «тәңірілік» құрған жүйесін бұзу деп қабылдауы әбден мүмкін де. Бірақ халықтың, және ата баба аруақтарының ризалығы болып, демек құдайдың да ризалығына бөленіп, түбінде көп ұзамай жоғарғы ел басшылыққа келуіне де жол ашылады.

Сонымен бірге жас өскін құрақтарымызды көктей солдыруға, алты жанын жынға айналдыруға негізделген үш тұғырлы тіл саясатында тәжірибелік ғылым мектебін ашумен зерттеліп жүйленбегенше, шектеу қойуға да қадам жасау керек. Қазақ тілінің әлемге танымал беделі артатын, әлем халқының керісінше қазақ тілін меңгеруге шығатын күні де қашық емес. Ол кезде бұл сясаттың зұлымдық екені айқын болып, арты осы билеушілердің тарихта таңбаланып, халықтың қудалауына ұшаруы да хақ. «Сақтансаң сақтар құдай да» деген аталарымыз. Ғылым ақылды өсірумен көрніс беруі керек. Ғылымның діл білімдік философиялық жүйесін, психология ғылымын әлемнің қазақтан ғана үйренетін күні де алыс емес.

Әлем алдында болашақта масқара болудан, өз ұлтымыздағы ана тілінің білмейтін мәңгүртермен ашық күресу саясатын да қолдану керек. Сонда ғана «терроризмді», бүлікшілідікті жеңге құдайдың өзі жәрдем беруі де хақ. Әрине бұл «жиһад» сериялық, арап елдеріндегіден де өте қиын, әлемнің де назарын аударуға өз туыстарымыз, ағайындарымыз, ел билеуші, білімді қауымдықтар қарсылық білдіруі де сөзсіз. Ал мұнан тек ата-баба аруақтарының жәрдемімен, Алланың біздерге, ата жолына берген, әлі жартысыда түсіп болмаған, хикметті білімі, мұғжизалары арқылы тойтарыс беретін топты да даярлаудың мезгілі де өтіп бара жатыр.

Сөзден іске, нақты амалға көшіп, қазақ дәстүрінің, әулие-әмилеріміздің, пайғамбарларымыздың мирасқа алған кереметтерін меңгеру жолына үлкендердің шығумен жастарға қазақ дәстүрінің тәжірибелік ғылым тұрғысында үлгісін көрсетумен әлемнің де рухани көш басшысына айналуды меңгеретін мезгілде келді. Әзірге аз да болса ата жолы мектебін қалыптастыруға, ғылым тұрғысында тәжірибе жасап зерттеуге, деген үлгісін меңгере алдық. Оны халыққа ашық жариялауға да дайындық бар. Бірақ бұл бір түйір дәні ғана, оны өсіріп көбейтуде ел биліктің, білімді қауымның, жетелі дін ғалымдарының тарапынан жәрдем керек-ақ.

Сонымен бірге халықты жаппай ақталу жолына шақырып, әсіресе орыс халқын мыңдап ислам дініне топ-тобымен кіргізуге де жол ашылады. Қазақ елі рухани ақталудың жеріне айналып, ай сайын шет елдерден жүз мыңдаған халықтың ағылатыны да хақ. Християндардың жоғалтып алып іздеп жүрген пайғамбарларымен әулиелері; Мариям ана, Ғиса пайғамбар, Ыбырайым, Ысқақ, Жақып т,б көптеген елшілері қазақ жерінде жерленгенін де дәлдеуге шамамыз келеді. Ел билік тарапынан ата жолы, дәстүріне ашық қолдаумен заңдарды шығару арқылы келесі жылы егінің бітік құнарлы және теңгенің де құнын артырып, көптеген жаңадан қазба байлықтың ашылуымен дағдарысқа да шек қойуға мүмкіндік болады… Бірақ ақылдың қуаты жетпеген жерге қадам бастырмайтын жындылықтан ел билеушілерінің жүрегінде ар намысы оянып, күнәсінен арылуға, қайраттары жете ме? Әлде құдайдың лағнетімен мүлде жоғалуын сабырлықпен күту керек пе?! Ойланайық енді ағайын! (Қыркүйек айы 2016 жыл)

Пікір қалдыру

Сіздің e-mail адресіңіз жарияланбайды. Міндетті өрістер * белгіленген.