II. Қазақ елінің дін, ел басшылары мен зиялы қауым өкілдерінің рухани тектілік, зайырлық, кісілік дәрежелері

Қазақ қандай ел болуы керек? Болашағы қандай болады?-деген сауалдарға қазіргі таңда жауап іздеп өз ара ұжымдасып, ратия құрып елді түземек болып жүрегендер жеткілікті арамызда. Алайда 1997 жылдан бастап, тылсымнан аруақтар батасымен қазақтың қалай ел болып қалыптасуына, әлемде рухани көш басшылық дәрежесіне жетуге, меңгеруге нақты ар білімнің құдайлық жол-жобасы берілді. Шәкәрім атамызда қазақтың ар білімінсіз ел бола алмауды ескертіп кетіпті. Бұл жолда заманға лайық болатын текті қазақты дайындауда ғана үлкен қателік жіберілді де, керісінше қияметтік мезгілге келуге ғана себепші бола алғанымыз да хақ. Бұл қателіктің басты себепшілері ата жолдық мына біздер болып саналамыз. Себебі шариғаттың қарапайым қағидалары мен ата жолы білімін тарқатып меңгеруден бас тартқанбыз.

Мұндай жағдайда қарсылық топтарды әсіресе дінші қауымдықтар мен ел билеушілердің мал табарлық тұрғыда ғана саясатты ұстаумен құдайлық бұл нығметті жойуа ғана қызмет жасап кеткендері де хақ. Ал бұған тосқауыл болатын ақылшы, зиялы үлкен жастағы білімді қауымдар европалық салттың ізінен түсіп, өздері шала қазақтықтан арыла алмай, ата жолының ғылымдық бағыты ашылмай қалды. Енді қандай керемет жоба жасап, ой жорығанмен де, қазақ ата дәстүріне келмей ешқандай да алға жылжу да, рухани егемендігінсіз бай қуатты елге айналуы мүмкін емес!

Бүкіл қазақ елінің жағдайын түсіну үшінде әрбір ақылды, есті адам баласының мен қандай адаммын, адамдығым қандай дәрежеде деген сауалды өзіне қойып, иман айнасын көруді меңгерулері керек. Әрбір жұртқа ақыл айтуға тұрған дінші, ел билеуші, тілшілердің өзін-өзі танып, тағдырын көріп, ақталудың ісіп біліп, болашағына қуат қоспай яғни мәңгілік жанын меңгеруге, ұждандылықпен қадам баспай, бүкіл қазақты өзінің атағына, шеніне, құдайдың берген талантылығына сүйеніп, елдің бәрі мендей болса, құдайға жақын бақытты болады дегенде ақымақтық болар. Өз тағдырын, ата-ана аруақтық қауымын түзеп, құдайдан болашағына уәде алып, бақыттылықты сезінбей, ел түземек жындылық болып қана бейнеленеді. Сондықтан да әркім елді түзеу үшін, әуелі өзіне лайық адамдықтың үлгісін меңгерумен, ол үшін де құдайдан жоба алып тағдырын түзеуді, тегін тазартуды меңгерген , ата-баба аруағының көрсетуімен амал қылуға тұрған дұрыс болар еді!

Сонымен біздер ата жолдықтарда қудаланып, соталып, қазақ халқына мүлде жек көрнішті секталық топ қылып көрсетуге тырысқан ел билеуші, діншілердің әрекеті толық орындалмай, Құдайдың қолдауына жеткен аз ғана топтың ата дәстүрі құдайшылдық үлгісін сақтап, сәуегейлікпен, әулиелік кітаптарына жалғануды, ақ бақсылық қасиеттерді меңгеруді, аз да болса өз ортамызда сақтап жетілдіре алдық. Енді бұл жолымыздың ақтығын халықа қайта көрсетіп дәлдеуге де масһабшы діншілердің «Ақ жол, Ақиқат, Аққулар оянғанда» деген бейне көрністері де түрткі болғаны сөзсіз. Шында аққулар мен сұңқарлар оянды, енді кез келген жоғарғы дәрежелі ел билеуші, діншілердің ақпараттық жүйесіне еркін кіріп күнәсін, тағдырын ашып беруге де Раббымыздан ұлықсат түсті де.

Алдыңғы тарауда муфтият дін басшысының тақуалығы масһабтық тұрғыда да жетілмегенін және оны жоғарғы лауазымды ел билеушілердің пара беруге мәжбүр қылып, дінді ел биліктің тарапынан нұсқауымен басқарылып отырғанын Раббымыздың белгісімен ескертік. Олай болса осы бір ғана дерекпен ақ муфтият, масһабшылардың құдайшылдықты меңгермек түгіл, түнек күштерінің басқаруымен, білім арқылыға басқаруға, халықты теріс жолға бұруға, құдашылыдықтты ұмытыруға негізделген; ібілістің жобасын орындаушы болып алғандарына ашық дәлел болады десек, әрине сенім артқан көпшіліктің қарсы болары да сөзсіз. Сондықтан да қазақты құдайшыл ел қылмақ болған, әлемдік бүлікке қарсы тұруға пәтуа беріп жүрген, дін ғалымдарының, ғұламаларының рухани дәрежесін, сенімі мен имандылықтарын әрі қарай Раббымыздан сұрап баяндап көрейік;

Ершат Ағыбайұлы Оңғаров 22.03.1972 жыл. (Ғұламалар кеңесінің хатшысы. РhD докоры) Әрине мұндай лауазыммен, дәрежемен, құдай алдында толық ақталып, сүйген құлы болып, мағрипатты толық меңгеріп, ақиқатқа жеткен әулиелігі, кісілік тақуалығы болуы сөзсіз. Шынында солай ма екен? Раббымыздан;

«Ақындық өнері бар. Жомарт, қолы ашық адам. Жоғарғы көлемде үстемелі ақша алған. Жеке шаруашылықпен, мал шаруашылығымен, асыл тұқымды мал өсірумен айналысады. 3 қыз, 4 ұл атадан 7 ағайынды. Бір қыздан туылған ұл жиеннің тілінің мүкістігі бар. Білімнен сынағы болып, күйрейін деп тұр, биылғы жылы рухани төңкеріске ұшырайды. Ақиреттік жақын жолдас болайық деген жолдасы Дастан төсекке таңулы, қаражаттың жетіспеушілігімен қиналуда.

Жәнібек Керейдің қолдауы бар. Қызының тәрбиесі дұрыс емес. 19 бен 23 жас арасындағы қызымен қатар әйелі бар Айша деген әйелзатының аты шығып тұр. Өзегін өртейтін бір өкініші бар. Бақталастығы көп. Тұрар деген жолдасы аруруына шипа таба алмай төсекке таңулы жатыр. Алладан сынағы болып, өзіде өлім аузынан әупіріммен қалған. 28- 31 жас аралығында қара тобырмен ісі болған. Қара жолмен жүретін кезбе жолдастары бар.

Жүрегінің ақауы бар, үштікпен жалғасып келе жатқан (үш тек, қасиет меңгерілмеген). Алқымында аурудың белгісі бар. Жол апатына түскенде қуығына зықым келген. Ер бала артында қала ма деп уайымдайды. Алладан 4 ұл тілейді екен әрдайым дұғасында. 3 қыз тәрбиелеп жатыр. 4-сі екінші әйелінен қыз бала. Бас төбесі үнемі қысып аурып, қан қысымы ойнамалы болып тұрады. Оң жақ қолда мүкістігі бар. Мұның сыртынан біреулер көзін құртуды ойлап жүр. Пендеге жасаған қылмысты ісі бар, құдай алдында ақталмаған. Жол апатында адам қаққан.»

Сонымен бұл деректердің астарына рухани жағдайына үңіліп имандылықтың шамасын анықтау да әркімнің қолынан келетін іс емес. Бұл жағдайды ата жолында осындай пенделеді сауықтырумен ақталу жолын көрсетумен айналысатындарға ғана тән әрекет. Бірақ масһабшылардың ғалымдарында жоқ толық иман, шариғаттың діні ісін меңгеруі тақуалық, мүміндігі болмаса, онда 60-бұтақты иманың да дәрежесі болуы мүмкін бе? Ал жүректе өзінде болмаған, өзіне қараңғылықтан қалай шығуға бағыт беретін иман жарықсыз, қандайда білімді сөздің жүректен жүрекке кісілік нұры беріліп, халықты қара түнектен шығаруға жәрдем беруі де мүмкін емес.

Себебі ұстаздары қандай болса, яғни өз басына да Алладан тілегі қабыл болмаса, онда шәкірттері де сондай болуы да өмірдің, жаратылыстың заңдылығы. Енді кезінде ата жолына ашық қарсылық жасап кітап жазған дін ғалымның иман айнасына үңіліп көрейік;

Мұхиддин Патеев Исаұлы. 1970. 05.05; «Жасырған ісі бар. Өтірік куәлік жасаған. Ата –анасының шаңырағы шайқалған. Жүзі кір. 7-ата қыспағы бар бойында. Сарыбай ата қыспағымен күйреудің алдында тұр. Жынмен арпалысы бар. Қара дұға пайдаланады. Теріс ағымда. Қайын жұртта жасырын ісі болған. Төсек кірлеген. Жидебай ата қолдауы бар. Ақтылықтан аттаған. Демікпе ауруы бар. Иіс суды ұнатпайды. Торқалы тойы бар алдында. Ескіліктен үлесі бар.

Ескерту 6-8 айда сынағы бар. Ішек құрлысы, тоқ ішекте қаралық бар. Айша анадан қыспақ. 2000 жылы шаңырақ шайқалған. 99-жылы сүйінішінен айрылған. Қарт анасы бар. Саз сырнай әуенін жақсы көреді. 27-жасында сынақтан сынған. Бір жерде тағаттап отыра алмайды. Тұла бойда шаншу бар. 37 жаста өлімнен әупірімдеп аман қалған. Ақ телпектен сындары көп болған. Терезесі теңді ұнатады. Ет қызумен кітап жазады. 1 рет құйтырқы саясатынан зардап шеккен кез болған.

Іріген ауыздан шіріген сөз шығады. Неміс тілін жақсы көреді. Ызың мінез. Төсек қатансында әлсіздік бар. Еркектік шауқатында ахауы бары байқалған. Сирек кездесетін жолдасы бар. Былғарыдан жасаған бұйымдарды ұнатады. Тұр тауымен байланысы бар. Мал шаруашылығымен айналысады. Түйені жақсы көреді. Ауруға қарсы ем іздеп жүр».

Сонымен адам баласында қандайда бір аурудың, қаралықтың белгісі болса, онда оның күнәлік тағдырымен байланысты және дін шариғатында толық меңгермегендігіне дәлел болуы керек. Мұндай пенделердің қандайда бір білімдердің ішкі ойын имандылық қуатын танып, құранның жеті үніне сәйкес, сан ғылымымен пәтуа берулері де мүмкін емес! Және ата-баба аруақтарын әулие-әмилер жүесіне қоса алмағандықтан, артарынан қана түнек күштері мен шайтандардың еріп жүруі де тылсымдық заңдылық. Енді әрі қарай дін «ғұламаларының» кісілік жағдайын жалғап көресек… (жалғасы бар қазан 2016 жыл)

Пікір қалдыру

Сіздің e-mail адресіңіз жарияланбайды. Міндетті өрістер * белгіленген.