XI. Қазақ елінің дін, ел басшылары мен зиялы қауым өкілдерінің рухани тектілік, зайырлық, кісілік дәрежелері

Қазіргі таңда қазақтың жек мемлекет аталып тәулсіздіктің 25 жылдығын ата өтуге және мұны Ел басшымыздың асқан көргенділігінің арқасына да деген мадақтар айтылып жатыр. Ал ел басшымыз; «Бұл істе менің көмекшілерім, уәзірлерімнің арқасында болған жетістік» деген ағынан да жарылды. Шында шекармызды бөліп мемлектетік тұрғыда барлық жағдайды қамтамсыз еттік дегенмен тәуелсіз мемлекет бола алдық па? Жоқ қазақстан деген әлемнің үлкен шарушылығын өздері басқар алатын бірақ әлемнің барлық саясатына бағынышты мекемесін ғана құра алдыңыздар ел басшылары.

Қазақтың мыңдаған жылдан бері қалыптасқан ата жолы дәстүрін ата заңмен қорғалып оны негізгі мирасы қазақ ұлтына заңмен тиым салып әлемінің азғын салтына мәжбүрлі түре өмір сүріп, ақ жаулығын, дін жанын қорғай алмай, ал дінін де өздеріне бермей белгілі басқаруға, басшыларын тағайндап, қадағалап имамдарын пара беруге мәжбүрлеген елде қалайша рухани тәуелсіздік болмақ? Бұл тақырыпты 11 санды «Һұд-Әділдік» деген белгімен қойып, енді дінде әділдікті қамтасыз етуге қойылған басшының рухани жағдайын Раббымыздан сұрап иман айнасын қарап көрейік;

Нұрлан Байұзақұлы Ермекбаев 1.01. 1963 жыл; Мемлекет басшысының ең есінміді уәзірі болғандықтан мұндай қазақтың рухани жағадайы ушығып тұрған кезінде министірліктің басшысы болып тағйандалуында да мән болу керек. Сонымен Раббымыздан; «Шаруасы жүрмей қиналуда. Мүшел жасында қиналысқа түсіп, ауырпалығы (тағдыр жүгі) күшейіп, албұртқан жан. Көк талақта, көк бауырда сырқат бар. Жайдақ мінезді. Ұзақбай ақының қолдауы бар.

Үрейге салмасын! Еңсесін көтерсін! Детке шипа іздеген жан. Іннен шықсын! Жақсыны көрмекке ат салсын! Дау дамайды сыналып от басқан жан. Дүниенің парықына қаныққан пенде. Кездейсоқ жыртқыштан соққы алған жан екен. Осал жері немқұрайлық. Екі жүзділікке алданып қала береді екен. Дауысы дірілдеп тұр. Жүзі сыныңқы. Қиаңқы мінезден сыналған жан екен. Арнаға тоғыспай тұр ой.

Әккіден жапа шеккен. Көздері қарауытады екен. Тәттіні (дәрумен) көп жесін! Алсапыранда отырсың! Тізеде ауыртпалығы басым. Екі жамбас сүйектер мүжілген екен. Сары су бойда басым. Дел салдың күнін кешуде. Омарта құлаған. Орқанды. Ішкі құрлыстарда ауыртпалық айну бар. Кезеде тұр. Жасқұрымда істелген жаманнан келген алма кезек деп түсін. (көлеңке бейненің қайта жалғануы).

Мойынға салды көтерсін! Тәубеде үміт үзбесін! Астарладым. Жанға дауа іздегеннен табарсың. Қорғаның фатиха, ықылас болсын! Шәк келтірме! Тілге тиек салсаң адаспайсың. Ауыр күрсінбе! Разы бол өмірге!» Әрине ел басшысының қасында ұзақ уақыт жұмыс істеген іскер азамат болар, бірақ өзінің бұл жағдайынан тазаруға, денсаулығын түзеуге, өмірге тың күш қуат алуға муфтиятықтар да, тарихаттарда жәрдем бере алмайды.

Бұл ағайынға ата жолында нақты көмек құран шипа алауға жердем беруге болады. Бірақ аруақтардың амантын орындап ата жолы ордаларын қайта жандандаруға не істей алады? Оған дінсіз басшылар жол бере ме? Ел басшысы атлағанмен әлемге тәуеліді мекме басшысының, гендірлік саясатына, мәңгілік жобасына қайшы іске кім барғызбақ? Енді әділдікті қамтамысыз етеуге халықтың да көпшілігі қазақша сөйлейтін, ұлттың жанашыры болатын басшы келді деген ағайынның иман айнасына үңіліп көрейік;

Бақытжан Әбдірұлы Сағынтаев 13.10. 1963 жыл; (философ әконимст ғалым) «Ұйық білімді. Досшыл. Ержүрек. Қоймалжың сұйықтығы артып тұр (жындық қуаты). Елеске сенеді. Үкіметпен қоян қолтық арласады. Өзіне келгенің бәрін баурап алады. Аласапыранда жүрсе де тәукелшіл. Басын тікке тіксе де дес бермес. Ит жанды. Көпшілік туралы сөйлеместен бұрын еселейді, өлшейді санаға салады. Көпке топырақ шашудан аулақ жан иесі. Дос табармен өзі. Шекерге у қосып берер жан.

Дымында, дымды да білдірмес шығармас жан. Айлакер. Сүйектерде суығы дірілі бар. Аяғы тұсауда тұр. Жан алқымға келген қиналыс бар 8 айдың таңында. Жол тапқыш. Қиаңқы мінезге сабыр салады. Басы дауда тұр. Семіздікті көтеремін деп кейленеді. Қарғыс арқалған әу бастан. Майданда даурықпай қулықпен шығар пенде. Ой толғауы терең. Парасатты. Мінді астарлағыш. Әзілкештігі бар.

Ақ жіпте шешілген. Қуықтың үстінде суығы бар. Ойнастық болған. Әмір Темір атаның қолдауы бар. Арқа белде, жаурында тұр. Инеліктің жаны бар. Басы әлсін әлсін ауырады екен. Асқазанда кірік бар. Бас тамырларында сырқаты бар. Бел қуаты сызылған.

Құр қолға бата жүрмейді білетіні. Қабырғаларында зақымы бар. Бау кеспемен табақтас болған. Бойда ыстығы бар. Толысуға болмайды, денсаулығына қауіпті. Көре көре көсем болу таразыны жақсы көреді. Демікпесі басым. Мойын тамырларына суық тиген. Оң өкпесінде сырлы бар. Ауы мықты. Жасында ерке болған. Тостағанға отырған. Айнам көзді. Қара құста қарғысы бар. Тауда шаңғымен дем алғанды ұнатады.

Алқымда, көкіректе түйіні бар. Қол тамырында асауы бар. Белден төмен ауырлық бар. Тап тұйнақтайлықты ұнатады. Сәуірде белгісі болады. Мамырда артады. Қазанда шамалайды. Артынан расталады. Жан ғылымына мін берсін, үйренсін. Жеделдетіп Арыстан баба мен Айша анаға жетсін! Құрбан шалсын үлкен! 7 жұлдыз мұрат болып тұр. Ата ана ақысы бар. Ұмыт қалмасын! Ауруағы күтуде. Үйеңкідей болған артық болмас!»

Ата жолында жан ғылымын үйреніп, аянға жалғанып, Құдайдан жоба алатын басшылар болса, әрине қазақтың тасы өрге де домалар еді ау. Бірақ өздері ақыл айтуға жоғарғы орынға лайықпыз дегендер, біздерге төменге үңіліп мұны үйренуге талап қылатындар шығар ма екен? Енді ата жолын таңдамаған, әлемнің түнектік жолын алған қазақстан деген алып МЕКЕМЕ басшымыздың дүние байлыққа ғана негізделген, мекеменің дүние ісін жүргізудегі есепке жүйрік көмекшілерінің бірі;

Сауат Мұхаметбайұлы Мыңбаев 1962. 19.11. Раббымыздан; «Без бүйрек, бауырда сырқаты басым. Отқа май құйу жақсы емес! Ескерту! Секемшіл, өзімшілдігі басым. Отан от басынан басталады білгенге. Маржан тілдімін деп ойлайды екен. Көтен зорлықты доғарсын! Бес батпан қарызы бар өткенге. Астарлы ақиқаты жақсы емес!

Қулық сұмдығы көп. Серілігі бар. Көзге ілінбей тұр. Сайтан белгісі бар. Жүректе ауыртпалығы бар. Қозған әулие аманаты бар. Басында тұла бойда жайсыздығы бар. Отты кеуде. Өтірігі өрге басып дүние алдап тұр, бірақ абай болсын! Ертеңгі таңында тоқтап қалмасын. Сауық сайран таусылар. Ренжіткен пендесі көп. Қорғаны мүжіліп тұр.

Сасық кеуде. Білектері қысқа. Жер ұйыққа ілініп тұр. Жаурында батпандап тұр. Жаманды үйіне кіргізіп алған. Жақсыға қарадым деп ойлайды. Дауылпаз ақын, мерген болған аталары болған. Сыр сандығында үрейі басым. Көз жанары тасыған. Дауыс үнге жабысқан екен. Ойсыратар алдында апаты бар. Абай болсын! Тәубе әрдайым кеш емес! Құйрыққа ілініп тұр. Табандар тозған.

Басқа ілімге жабысқанымен көргені таяз. Тозақ сөзге мән берсін. Ойнасқа орын жоқ. Жапырағы (иман қуаты) қуаруда. Өзін өлтірмесін. Миығынан күлгенді қойсын! Қорқылдағы бар екен ерген. Уәдесі басым, аяқсыз қалған екен. Ашушаң мінезді. Сабырсыздығы бар. Өркөкірек. Құрғызған сарайы алтын емес. Мұны білсін! Әке ана жүгі бар жолында, соны ұмытпасын. Өткеннен хабар алған. Кел демек бар да кет демек жоқ.

Жасау қоймассың! Араға іріткіге сенбесін. Денге ден қойсын! Ойшылдығы басым жан. Әуретке ие болсын. Шындыққа тіке қарап үйренсін! Дос дегені дұшпан. Әрбір айтқан сөзіңді аңдуда. Абай болсын! 8 көзде сырқат бар. Нәбилікке жету үшін тер төксін. Асыл мұратты екенін есіне алсын! Серігі бар» …(жалғасы бар Желтоқсан 2016 жыл)

Пікір қалдыру

Сіздің e-mail адресіңіз жарияланбайды. Міндетті өрістер * белгіленген.