VI-Құдайшылдық негіздері мен құдайға теңдес болу,ел биліктің перілік жүйесі

Жаратылыстың бұлжымас заңдылығы; барлық нәрсенің жұбы пары және оған қарсылығының да болуымен әлем қозғалыста тірі қалпын сақтайды. Олай болса, ақ пен қараның, жақсы мен жаманның Абай атамыз насихаттағандай 8 қуаттың өз ара тартысында адамзаттың да жер бетіндегі өмірі пайда болады. Ғиса пайғамбарымыз тауда 30 күн ораза ұстап, Құдайдан уахи, рухани қуат кітабын алып жатқанда ібіліс келіп; «Сен бұл әрекетіңді тастасаң мен саған мына жер жүзінің барлық дүние байлығын сыйлаймын» дегенде; «Жоқ Адам тек нанмен ғана емес құдайдың сөзімен де өмір сүруі керек» деген екен.

Сонымен ібіліс дүние байлығымен, қызығыныың соңына түсіріп алып, адамзатты рухани азық алудан шектеп төмендетіп, жануарлық сипатқа түсіруші болса, адам баласы дүниенің байлығын керегінше қанағат, шүкірмен меңгеріп, рухани қуатты да шамасына қарай меңгеріп, мәңгілік жанын өсіріп көбейту керек болмақ. Ал енді жанның бес қуатпен, алты жаратылыстық жүйемен байланысты азығы болуы керек. Бұл жүйенің адамзатқа ең керекті әрі қауіпті сынақтың кезеңі жәндіктермен байланысты болмақ.

Адамзатың күш қайратты, қозғалыс әрекеті білімді меңгеру арқылы жер бетінің барлық тіршілігін меңгеруі жын қуатымен, жануарлар мен хайуанаттар әлемімен байланысты болып, мұның жындылық тіршілік иелері, деп атайды. Екініші көмес сипаты адам баласы болып, жанды көбейтіп жетілдірумен сезімталдықты меңгерумен байланысты жәндіктік жүйені меңгеру ең жауапты қауіпті кезеңі болмақ. «Ібілістің сендерге ықпалы жоқ» деп ескерткен жаратушымыз. Себебі адамзатқа ерекше қасиетті, ақыл мен құдайлық таза ақыл ғылымды меңгеуге тағдыр жазып жаратқан.

Сонымен бірге өмірдің негізі болып 41 періштелік қуатты адамзатқа қызметке тұрғызған. Осы періштелік сипатымызды бір ақыл, естілік арқылы 42-тұрғыдағы Адамдық болмысымыз қалыптасуы керек, немесе жын мен шайтандық жүйенің бірілігінен пайда болатын перілік сипатпен дүненің барлық саласын меңгерумен, түрлі дүние ісіндегі кереметтерді жасаумен құдайшылдыққа қарсы өзімізді жер тәңірісіндей сезінумен, өмір сүріп кетеміз. Яғни біздің 41 «пері» қабтын, бой өрісінің, зейнеттік киімнің ішінде ғана болуымен, ақылға бағынып қызмет етпей, ақылға, жанға киім үйін бермесе, онда сырттан да қара түнек күштерінен ақпарттық жалғанумен, сырттан салып іштен бізді басқарумен ібілістің жамағаты немесе тікелей ұрпағы ібілстің өзі болып алу да жаратылыстың заңдылығы.

Мұндай перілік жүйенің әр заманда да өзіндік сипаты болып, өмірдің барлық салаларында, жоғарғы лауызымды орындарда, ел басқару жүйесінде, дін салаларында өзінің ең жоғарғы атқарушылары болғандар ібілістің ұрпағы дәрежесіндегі білімді кісілері болып дүние байлығының иелері болып табылады. Ібілістің мақсаты да адамзатты қалайда адамдықтың, әулиеліктің, рухани тазалықтың жоғарғы дәрежесін меңгертпеу үшін өз ұрпақтарын, осы жолды қисығына қарай бұрушы таланттыларды таңдап алып, оған өзінің ықпалын дүние ісінде бәрінен үстем қылып артыра бермек.

Енді адамзаттың перілік сипаттарының белгілерін қалай ажыратуға болады деп сұраңыз. Мұндай белгілердің негізі; 1. Жүректің бітелуі яғни жете саналық ақылды меңгеруге қарсылық жасаушылар болады. 2. Қаңқылдаған дауыстың шығуы. (Дауыс ырғағының өзгеру, тарғылдық, ызғарлық, хайуандық айбаттылықтың пайда болуы.) 3. Шектен шығушылық. Қазақ ұлты үшін ата дәстүріне мойынсұнудан бас тарту немесе белгілі бір өзіне дүние пайдасына ғана керек әрекеттермен ғана шектеліп қалу. 4. Жындармен арпалыс, яғни жындылық қылықтар, құраннан тыс дұғалармен қара бақсылық әркеттер т,б. 5. Тепе-теңсіздік, бойдан қайраттың жоғалуы. Өз жынысына тағдырына, ақылдың талабына сай өмір сүруден бас тарту (Гендірлік саясат, дінде топтарға жіктелу)

6. Оңай олжаға дәмелену. (Айтпаса да түсінікті) 7. Есепсіз қисапсыз қанжар көтеру. (Бүлікке араздыққа, дінсіздікке құштарлық). 8. Сөздің таусылуы. Ана тілін, ділін меңгеруден бас тартумен, аралас сөз сөйлеу, сөз ұғымдырын терістеумен, өзгертумен айналысу. 9. Ойдың үнін жоғалтумен, пәтуаның таусылуымен, білімге ғана негізделген ақылдың пайда болуы, пәтуасыздықпен байланысты. Сонымен бұл көрсетілген 9 сипаттың бір белгісі де адамазатың іс әрекеті, қылығында мінез болып қалыптасса, мейлі дін ғұламсы, ел басқарушысы, философ, психолог, жазуышы, ақын, ғалым, дәрігер т,б қарапайым пенде болсын, онда перілік жүйеге қызмет қылушы, құдайсыз болып табылады.

Енді мұндай 41 періштелік қуаттың ақыл-оймен, бас, жүрек арқылы басқарылмауынан, сырттан енетін қара түнек күштерінің ықпалында тіршілік еткен адам баласының ішінде жыланы болып, немесе жәндіктерге айналауымен түрді дерттермен, рухани жүйесінің бұзылуы болмақ. Еркектерде; 1.Аурушаңдық. 2. Қара қуаттың көбейуі. 3.Үлкен дәреттің тығыздалуы. 3. Жындылық сөздің күрмеуі. 4. Мойын омыртқасының қатайуы.(тәкпарлық, тәубеге иілмеу) 5. Белшеден былыққа батуы. 6. Құйқа бастың шымырлауы (жалаңабастыққа құштарлық сезімі) 6.Тершеңдік. (ыстыққа төзе алмау, жалаңаштыққа құштарлық) 7. Қорқаулық (қатыгездік, өз мақсаты үшін, ар, ұят мейріміне, обал, сауапты жоғалту) 8. Етектің сөгілуі, яғни ана сүтімен, ділімен алған саналық қуаттың жоғалып ар, ұяттылыққа деген сезімнің жоғалуы. Жер ана қасиетін түсініп бағалай алмауы.(жерді дүние табыс көзі де қарау)

Әйелдерде; 1. Жаназасы шығарылмау қаупі болу. (Ұятсыздыққа, жәндіктік қылыққа байлану) 2. Көксулық (көктік, жынысына лайық емес әдеттер) 3. Иіске жақын болу. 4. Көтен ішектің қозғандығы. 5.Қараңғыны аңсаушылық, нәпсілік қатынасты жақсы көруі. 6. Белсіздігі, жыныс ауруларымен байланысты да болады. 7. 21 жүрек парақашысына сөз, көздің еніп қараңғылануымен, әйелдік мейрімнен айрылу. 8. Ми қабыршағының қаңқылдауы, қатайуы (Шашын қиып, жайып жалаңбастыққа құштарлықтан көрніс береді) 9.Екі қолдың зіңденуі. (тағдырын, әруағын жоғалтуы, қолын жалаңаштауға құштарлықтан білінеді. 10. Тістердің шіруі. 11. Белшеден басушылығы (жындылық мінез, еркектен үстем болуға тырысушылық)

Енді осындай перілік жүйеде өмір сүруге мәжбүрлеуге, қандайда бір адамдық қасиетті меңгеруге деген ел тұрғындарының әрекетін, қалайда дүние байлағына байлауға, немесе белгілі бір елдердің салтына еліктеумен, шектермен заңдармен ғана шекарсын белгілеп ақылдың негізделуін қадағалап отыртатын ел билеушілері, білімді қауым өкілдері болып, мұндай жүйені бұзуға жол бермей жанталасып, және мұны сақтауға еріксіз түрде бағынатын жындылық топтарға бөлініп алып, өз ара үнемі талас-тартыста болғанымен, негізінде адамдық жүйеге біртұтас қарсылық жасауды; перілік жүйе яғни әлемдік «Армедегеондық» саясатты ұсатумен қазақ ел билік жүйесінің де ібілістің жобасына қызмет жасайтыны да хақ.

Мұндай перілік жүйенің ең жоғарғы дәрежесін меңгерген, әлемде теңдесі де жоқ десек жалған емес, біздің ел басшысымыздың 99,9 пайыздық сипаты барын да Раббымыздан белгі келгенді. Егер ел басшымыздың әулиелік тұрғыдағы жандық тағдырмен жалғануы болмағанда, бұл кезеңде қазақ елі, деген ұлттық сипатымызда жоғалып кетуі де сөзсіз еді. Қазақ елінің қысқа мерзімде барлық елдердің дүние табу салтын, өндірістік өркендеуін меңгеріп алғанымызда Ғиса пайғамбарымыз бас тартқан ібілістің ұсынысын, біздің ел басшыларымыз қабылдап, сондықтан ұлттық мінезіміз, екі күніміз, жете, саналық жүйеміз яғни құдайшылдықты халықтың жадынан мүлде өшіруге саясат ұстануы да дәлел болады. Яғни барлық жындық топтарды да басқаруға, күштеп көндіріуге білімге мойынсұндырыуға қабілетті, қазақ елінде ғана мирасы бар адамдықтың жоғарғы дәрежесіне тосқауыл қоя білетін ерекше перілік көріпкелдік қасиет болмақ.

Енді ел билеушілердің шыққан ортасы да білімді, зиялы атты қауым болғандықтан, әділетті заң шығаруға халықтың қалаулысы болып сайланғандардың, барлық ел басқарушылардың тек қана ел басшының ақылымен ғана әрекет қылып қандайда да құдайлық рухани өмірге, деген ел арасынан шыққан есті азаматтарды аяусыз жазалап қудалап, өз мақсаттарын оп оңай орындата алуында жалпы бұқара халықтың да перілік жүйеден басқа адамдық өмірдің барын мүлде ұмытып жоғалтып алғанына да дәлел болмақ.

Бұл пәтуамыздың дәлелі болатын қудаланып, соталған ата жолы атынан 15 жылдан бері жан ғылымнан, құдайдың түсіріп жатқан жол-жобасынан хабар беріп жатқанмен, қалайда бұл білімді жоққа да шығармай, оны пайдаға да асырмауға екі жүзділік саясатпен ата дәстүрімізді қалайда заманға қарай бейімдеп, құдайдың да өзін басқармақ болып жатқан ел билеудің саясаты да барын білу үшінде әуелі жете керек болады. Бірақ әулиеліктің үлгісі; саналықты меңгеруге тиісті дін ғұламаларын былай қойғанда, мұндай адамдықтың белгісі жетелік білімді де түсіне алатын, ел басшыларының перілік жүйеден ақылын азат қылып босанып шыға алуы да мүмкін еместігіне ашық мысал беріп көрейік.

Біздердің 3-4 жыл көлемінде қияметтің сын елге келетін рухани тосын жағдайларды яғни халықтың арсыздығына құдайдың жауабын жариялап келеміз. Мұны ел басшымыздың да мұқият бақылап, бірақ оған қарсы амалдарды перілік көріпкелдік тұрғысында ғана бағалап шаралар қолданып жүрегені да жасырын емес. Дүние байлығын меңгеруде өзінің 25 жыл бойы қылыптастырған перілік жүйесін қайта талқандап, рухани жағдайды биік қойуға әрине ақылдың негізделуінен, әлемдік ібілістік ыпалынан шығу да мүмкін емес. Алайда ел билеушілердің рухани, кісілік дәрежелерін де Раббымыздан сұрап, ел басқарушыларды тоғызында да жетелігі бар деген хабарды халыққа да таныстыруды жөн көрген де едік. Мұны «Ел биліктің кісілі, зайырлық сипаттары» деген таруда баяндап жатырмыз.

Сонымен сол зертеудің нәтижесімен жетелігін жоғалтпағаның бір Ақтөбе обылысының әкімі Сапарбаев мырза екенінде жазбаларда баяндалды. Осы уақытқа дейін Құдаймен саудаласып, елдің әлеуметтілігін түзеудің ата дәстүрлік амалдары арқылы қияметтік сынақтардың алдын алып, ауа-райының да шаруашылыққа қолайлы болуын жаратушыдан сұрап алуға болатын жариялап жүрегімізбен, оны тексеріп, зертеп көрмек болған бір де бір ел басқарушылары болғаны да жоқ. Енді мұнан халық күйзеліп, жоқшылықтың да зардабына, қымбатшылықтың ұйғына бата беруі де хақ. Олай болса, неге мұны ушықтыра бергенше белгілі бір обылысты алып, дәлдеп көрмеске, деген оймен Ақтөбе обылысына сапарға шықтық.

Алдын –ала Раббымызға жалбарынып, біздің сапарымызға ауа-райының қолайлығын сұрап, бұл да дәлел болсын депген оймен, біздің Ақтөбеге аяқ басқанақпаның 7 мен 8 –не қараған түнен бастап бүгіне дейін құайдың қарасып тұрағаны да хақ. Сонымен 9 –ақпан күні Ақтөбеліктердің рухани иман айнасы болуға тиісті орталық мешітке бас сұқтым. Бас имамның жол сапарда жүрумен байланысты, орынын жоқтатпай, найб имамның отырғанын, ол жалаңбас жас баланың менімен тәкпарланып, жүре сөйлесіп, артынан екі дін қандай туысқаның бір қазақ тілінде бір-бірімізді түсіне алмауымен аяқталды. Тағы бір орта жастағы имамның да масһабтың тілінде ғана сөйлесіп, мен ата дәстүрін, халықтың бірлігін, бұл мекендегі жастардың теріс ағымның жетгінде кетпеуіне жұмыла күресуге болатына, ата –баба аруақатары арқылы тәубеге түсіруге деген ата жолыны хикіметін мазақ қылумен аяқталды.

Намаздың хикметіне, жандық халге жалғанудың құпиясын оларға көрестіп, дәлелдеп үйретпек болған менің әрекетіме; «Бұл деркеттерді қай кітаптан алдыңыз? Ол муфтияттық ғалымдармен бекіген бе?» деген сауалына менің берген жауыбым; Құдайдан жоба алуға болатыны, Мұхаммед пайғамбарымызбен жеке өз басымның 4 рет кездесу болып, батасын аманатын алғанымды түсіндірмек болғанда; «Пайғамбар екенін қайдан білдіңіз, мүмкін ол жын шығар көрінген» деген мазақтауды естідім. Менің хадиспен берген уәжім, ғылыммен түр түс туралы метафизиқалық бейнелену сырын мүлде түсінбейтін, ата жолы сайтындағы бабалар еңбегін дәлдеп жатқан уәждерімді оқып, танысып сұқбатасуға шақырғанымда босқа кетті. Бұл Ақтөбелік қана емес, жалпы қазақ еліндегі перілік жүйемен негізделген «қара қарғалық» ілімдік негізделуден жастар қиялдық (фонатық) ілімен мас болуына жол ашып қойған ібілістің жобасы екеніне кепіл болмайды?

Сонымен енді бұл саланы түзеуді Құдайдың өзі болмаса, ақылға, естілікке адамдыққа шақырумен пайдасыз екенін түсініп, іштей қайғырумен, обылыстық әкімшілікке бас тіредім. Сапарбаев мырзаның айдын ортасындағы сейсенбіде ғана жеке азаматтарды қабылдауы болып, оған тіркелуге әлі кеш еместігін көріп, қуанғанымда да шек болмады. Келесі күні, Әлеукенің таңынан бастап, әкімшілікке келіп, кезекке тұрып тіркеу қағазын алып 107 бөлесіне жолықанымда, менің сөзімді ертегідей қабылдаған басшылар, көздерінде нұры жоқ, елдің жағдайын Құдайдың өзі , әулие-әмилерінің аманаты арқылы түзеуге болады, дегенге селт етпейтіндер бірден-бірге сілтеуді бастап кетті.

Обылыс әкіміне кездесу үшін 3 ай мерзім керегін айтып, мұнай іспен айналысатын Шериязданов атты орынбасарына бағыттады. Ол кісінің де кез келген пендемен сөйлесуге кісілік хақы жоқ болғасын, бір жалңабас пері қатынды менімен кездесуге жіберіп, ол қатынға құдай, дін туралы қалай түсіндірмекпін? Іштей перілердің жүйесіне тап болғанымды сездім де, ол қатының қайта сілтеумен обылыстық ішкі саясат бөліміне қайтадан тіркеліп, ауыздағы сақшыларының мені бүлікшідей тексеруінен қайта өтіп, Нұрғалиев Ербол деген басшының қабылдау бөлмесіне бардым. Алдында барлық бөлімнің қызметшілері жинылып әлем-жәлем жылтырақттарды тағып алып тұр екен.

Менің сауалыма, кішілікке тән ізет, амандық саулық жоқ, «Ол кісі әзір орынында жоқ, кейін келеді» дегенді. Сонан өздері кіріп алып, тарсылдып бір нәрселерді жарып, ағылшынша өлең айтып, әлгі басшыны туған күнімен құтықтап жатты. Сонан бұл бір жақсылқтың нышаны болар, дәлізінде теңселіп жүріп, асықпай күтім. Бәрі шығып болғасын кіріуге сұрсам; «Ол кісі орында жоқ, оның орынбасарына барыңыз» дегенді. Япырмау менің жасыма ақ сақалыма қарай өтірікті былш еткізіп айтып, отырған жансыз қызметкерлердің халыққа жол сілтеуші ақыл беруші болып, жұрттың маңдай терінен, қолының кірінен, құдайдың несібесінен күн көріп отыр-ау, болашақ тағдырлары да қалай болар екен деп қынжылуға тура келді.

Сонда да болса босқа қайтпайын, деген оймен, не де болса , бұл жүйенің қалай аяқталуын болжасамда аяғына дейін бақылап көрмек болдым. Әлгі дәу пері басшының Ермек атты орынбасарына жолығып, мақсатымды не айтпағымды түсіндірген сөздерімде, оның жүрегіне енбей лағып жатқанын сезініп; «Мұндай жоғары лауазымдық қызметті отырып, менің жарты сөзімді ғана ұғына алдыңыз, сіздің сілтеген дін істері, басқа мекемелердің жас бастықтары не түсінбек? Маған қалайда жетеден хабары бар обылыс әкіміне айтуға жағдай жасаңыз, бұл айтып жүргенім жартылай амал қылғанда да елдің берекеті, тоқшылығы обылыстың әкімінің де абыройы» деп өтініш айтым.

Маған Ермек мырза алдындағы көк түймесін ашып, сайты көрсетіп обылыс әкімнің блогы бар, соған хат жазуға болатына кеңес берді. Мен блогтың кілтін «ссылкасын» сұрап едім, ол кез келгенге ашыла береді, дегесін бұғанда шүкір, деп тоқтаған жерге келіп амал қылмай ба? Сүйтсем бұл да жалған көз бояушылық екеніне көзім жетіп, тек жарнама тұрығысында қойып, бұғаттап тастаған екен. Сонан қайта Шриязданов мырзаның тефондарына қоңырау шалсам, маған келіп жолыққан қатының маған 56 48-20 деген телефонға хабарласуға кеңес берді. Ол телефоннан маған облыс әкіміне хат жолдауға арнаулы электоронды кілт керегін, немесе цоннан, қаз почтадан жіберуге болатын түсіндірді. Ия бәрбір ол хаттың осындай көздерінде нұры жоқ, жансыз, білімін ақыл қылып арқалап жүрген халық үстінен күн көретін, ел билеудің перілік жүйесінен басқа білім, ақыл, өмір барына қорықынышпен қарайтындардың қолына түсіп, бұрын 3 жыл бойы Есімов мырзаға осылай хат жазып, ақыры бос әуремен аяқталғаны сияқты болатынын білуге әрине көп ақылдыңда қажеті жоқ. Тәжірибеден өткен іс еді.

Сонымен бұл пенделер; «неге жазасыз, мәңгілік пері болып, тозақтық болып қалуы керек» , деген оймен Есет батар мен Бекқұл әулие зияратары бастарына барып, дұға жасап, тәубеге келтіруге, бұқара халық атынан тілегімізді қаұдайға жеткізуге дұға жасауға тура келді. Бүгін осы жазбаны жазып отыру барысында, обылыс әкімінің деректерін қайта қарап көрсем, хат қабылдау бөлімін ашып қойыпты. Бірақ бұл айланың перілік тұрғыда өздеріне келетін алдын-ала қауіпті сезінетін шайтаннан болған жындардан хабарымен байланыс екені де сөзсіз.

Сондықтанда бұл перілік жүйенің негізі Алланың нұрын жол қылып салып жатқан перілердің сйынатын «Сұлтаны» мен, біздердің сйынатын жарық нұрынан жол салып, оны құпиялап қойған Сұлтанымен арадағы күрестің қай жағының пайдасына, есебіне шешілетін халықта біліп отырсын, деген мақсатпен осы мақаланы жазуға тура келді. Және бұл күресті енді аяғына дейін жалғау да керек. Олай болса ендігі кезек Қызылорда обылысының перілік жүйесін тексеріп, әрі қарай Бәйбек+ов мырзаны да бақылап көрмекпін. Құдайдың растығын, хақиқатын да өзінің сүйікті құлдарының аруақтары арқылы дәлел бере алатына да, елдің көзін жеткізіп көрмек мақсатымыз ғана. Ал енді құдайдан хабар, аруақтардың аманаты дегенге үрке қарайтын ел, енді басшыларына да тосынан сынақ болатыны да осындай амалмен де арасынан өзін Алланың азабынан құтқаруға амал жасайтын да, рухани бір батылдар да табылып қалар, елдің рухани оянуына себеп болар, деген үміт те жоқ емес. (жалғасы бар. 12 ақпан 2017 жыл)

Пікір қалдыру

Сіздің e-mail адресіңіз жарияланбайды. Міндетті өрістер * белгіленген.