ҚИЯМЕТ КҮНІНІҢ ХАҚИҚАТЫ

Арақты ішпеу бұл жалғанда мүмкін емес. Бөтелкедегіні ішпесең де, бәрбір арам аспен иіспен арақты бу, өріспен ішесің. Ұятсыздықтың өзі сасық иісіпен араққа мас болудан пайда болады. Пайғамбарымыз; «Жастар мен әйелдер мастыққа тән» деген. Өмірдің, дүниенің қызығы, ойын сауық, нәпсінің қалауымен байланыстының бәрі арақпен байланысты.

Әлем бірлігі түсініктен пайда болады. Әрбір пенде өзінше әлем болып өмір сүре бастауы, адамшылыққа бағынбауы мастарға, жынды, шайтандыларға айналып алумен байланысты. Мұндай жағдайда адамзат дүниеге, ақша байлыққа, өздері ойлап шығарған заңға, білімге шоқынып өмір сүруді әдетке айналдырады. Жаратылысынан мастыққа тән жастар мен әйелдер жәндіктеніп,ал үлкен жастағы еркектер жануарлық қылықты әдетке айналдырмақ.

Бұл жағдайдан қияметік күнің мезгілі басталмақ. Раббымыз аяттпен; «Ол күні, әр емізушінің емізгенін ұмытқанын және әрбір буаз жәндіктің іш тастағанын көресің. Адамдарды мас түрде көресің. Негізінде олар мас емес (бөтелкедегі арақты ішпеген). Бірақ Алланың азабы қатты.» (22-2)

Сондықтан мұндай мастықтан арылуға да дін шариғатпен ата дәстүрін ұсатану парыз. Мұны ұстанбағандардың бәрі, азды көпті мастар яғни шайтаннан болған жындарға жатады. Бірақ ібілісте өз ұрпақтарын дайындап, жоғарғы билік өкіліне айналдырумен әрбір мастықтан арылуды амал, әрекетіне түрлі жобаларды шығартып, елдің ықыласын, әлемді түсінуін, махаббатын қысқартып, ойын теріске бұрумен айналысады.

Ал мастардың түсінігі шектеулі және өзінше әлем құруға да құштар болып кез келген бөлінуге, бөлшектелуге ниетті болып, мұны қолдап жүзеге асыруға да жұмылыла кірседі. Әлемдік жүйеден араны үзу, тарихтың жібін қысқарудан мұндай елдің тұрғындарының түсінігі де қысқарып, жануарлық, ішіп -жем дүние қызығына байлана береді Яғни қияметтің азабын осылай артыра береді де түбінде өздірінің нәсілдерін жоғалтып, өзге ұлттарға айналумен және мүлде жоғалуға мәңгілік тозақтық ел жобасын іске асырады да.

(Желтоқсан 2017 жыл)

Пікір қалдыру

Сіздің e-mail адресіңіз жарияланбайды. Міндетті өрістер * белгіленген.