Қазақтың мінезімен нәсілі қандай?

Қандайда адам баласы болсын жеті күнә,жамандықпен жеті жақсылықтан жаралады. Нәсілдік тұрғысында өлшемі 14 санымен байланысты. Жақсылықтың да жамандықтыңда өз ата тегің ғана емес, өзге ұлттан нәсіл болып келуі де заңдылық. Кейбіреулерінің жақсылығы өзге ұлттан нәсіл болса, кейбіреуміздің жамандығы өзге ұлттан нәсіл болып сол әдетті қылықты меңгеруге қайталауға құштарлық болмақ. 

Қазіргі қазақтың көбінің іші орыстың жақсылығынан да жамандығынан да нәсілі барлар жеткілікті. Негізінде білімге өнерге құштарлық тік мінезділік орыстың жақсылық нәсілдерінен келгенді. Ал енді батырлық, батылдық күш қайратылық өзге елден үстем болуға дауласуға, жауласауға тырысушылық сияқты нәсілдік мінездерімен жоңғарлығы бар қазақтығы, кеңпейілділік, сүйспеншілік жақсылығы азайып кеткендерде жеткілікті елімізде. Сосын мұндай махаббатсыз жоңғарлық нәсіл мінезділер орысты жек көреді, ал іші орыстардың жамандығымен байланысты жүктелгендер керісінше қазақ тілін сөйлеуге құлқы жоқ.
Іші жоңғарлардың орысты жек көруінің бір себебі орыстардың іші қазақтың жақсы жаман нәсілдермен жүктеліп, мінездері де жақсылыққа бауырмадықа қарай өзгеріп жатқанына қарсы.
   Сондықтан болашақта орыс ұлтының да қазаққа айналуынан, қазақ ұлтының өсіп өніп әлемге үстем болуын өзіміздің жоңғарлық нәсіл қазақтар қаламайды да; латын таңбасына ауысу, орыстан бөлініу, атыңды қазақшалау, деген құдайға қарсылықты ұйымдастырушылар болып келеді.
Дінді де меңгеруге байланысты да нәсілдік мінездердің қалыптасуы белгілі бір замандағы діншілердің жындық жүгімен де жүктелумен байланысты болмақ. Ал дінге исламға құлқы жоқ қазақтардың іші қалмақ, жоңғар болып келеді. Білім тұрғысында адамдықты сақтап, дүние тіршілікті маңызды, деп білетіндер яғни мал табарлардың іші орыс, европалық нәсілдерден болмақ. Ал енді исламды меңгеруге тырысушы діншілердің де хайуандық, құстық тұрғыда түрлі нәсілдік мінездермен жалғанумен де бір қазақ ұлтының түрі топтарға бөлнуіне соқтырғанды.
Масһабшылар қызылбастық орта топтық нәсілдермен байланысты қазақтық тектік кімде басым болса, солар ғана ата дәстүріне жартылай болса да мойындап жақындайды. Ал негізінде ақылы орта нәсілдердің ықпалында болмақ. Масһабшылар құстық рухани нәсілдік жүйеде қарғаларға жатса, ал тарихатшы сопылықтағылар ала қарғаға жатады. Бұл топтарда ұждандылық қасиет өте әлсіз болмақ. Қазақ дәстүрі нәсілі сұңқарлықпен әйелдерде аққулық құс тілімен, құс жолымен ұжаданы, маңдай көзі арқылы жалғанып тұруы шартты.
Сонымен қандайда бір қазақтың жағдайына яғни тегіндегі жеті жақсылығы иманның жағдайына келсек; Егер қазақтың тегі басым жақсылығы иманы шатағынан артық болса, онда ата дәстүрімен жүруді қалайды, ал шатақ иманы жамандығы басым болғанда, араптың салтын іздеп кетеді. Ел басымыз негізінде малазиялық нәсілдермен жүктелген, сондықтан қытайды, жапонды, ағылшынды жақсы көріп, қазақ елін сол елдерге ұқсатпаққа тырысуда. Ақылдың қайрат еркінде аузы қан арыстан бола, ал дін тұрғысында қарғаларға қосылады.
Енді соңғы кезде қазақтың елін жапапй қытайлық нәсілдерге жалғануды есігін ашып қойған да қыздарымыздың қытай ұлтын жақсы көре бастауыда арта бермек. Бұл әрине енді орыстан жүз есе қауыпті құбылыс. Шете елдердің ықпалынан шыға алмайтын болшақтың ұрпағын өсіруге үш тілмен ғылымды боламыз деп жер ана рұқынан ажаратып жатқанымызда бар. Мұны қалай ұғына аламыз? Құдайдың лағнеті мен қаһарынан қорықпайтында болдық…

Пікір қалдыру

Сіздің e-mail адресіңіз жарияланбайды. Міндетті өрістер * белгіленген.